Wanneer je een monitoring dienst van ons afneemt zal er, nadat de offerte status van een systeem is aangepast naar 'geaccepteerd' een knop verschijnen naast jouw monitoring product:

Klik op deze knop. Je komt nu in het aanmeldscherm. Vul alle contactgegevens van de klant in en de geplande installatiedatum. Deze datum is belangrijk, want vanaf dat moment zullen we de monitoring starten. Klik op 'Start' als alle gegevens juist zijn ingevuld.

Wat kun je nu precies verwachten?

  • Wij zullen het systeem ontwerp koppelen aan de juiste databron, en de opbrengstdata importeren. (meer info)
  • Je vindt het gemonitorde systeem terug in jouw dashboard. (meer info)
  • Je kunt voor jouw klant een consumenten app activeren, in jouw eigen huisstijl (meer info).
  • We kunnen indien gewenst ieder kwartaal een PDF kwartaal rapport aan jouw klant versturen (meer info hier).
  • Wij analyseren dagelijks de prestaties van je gehele portfolio en signaleren eventuele problemen. Dit vindt je terug in jouw dashboard, maar ook persoonlijk per mail. (meer info)
  • Afhankelijk van de afgesproken instellingen kunnen we meldingen naar jouw klant sturen: een kwartaal rapportage, en een melding in geval van een verbroken dataverbinding.

Heeft u het antwoord gevonden?